Obchodní podmínky Wellness Hotel Boží Oko
0. Storno podmínky:
Pokud zákazník poptá ubytovací služby společnosti G - eye s.r.o.,
je mu nejprve vystavena opce s omezenou časovou platností. Pro potvrzení
rezervace zákazník musí učinit závaznou rezervaci. Závaznou rezervací se rozumí
telefonické nebo emailové potvrzení příjezdu v daný termín.
Pokud zákazník potvrdí svou rezervaci v určitý termín přes telefonickou
nebo emailovou korespondenci, nebo prostřednictvím vyplněním a následném odesláním
webového formuláře, automaticky souhlasí s níže uvedenými storno podmínkami.
0.1. Při zrušení pobytu méně než 27 dní před příjezdem činí storno
poplatek 80 % z celkové ceny ubytování.
0.2. Při zrušení pobytu méně než 2 dny před příjezdem činí storno
poplatek 100 % z celkové ceny ubytování.
0.3. Při zrušení pobytu méně než 7 dní před příjezdem činí storno
poplatek 100 % z celkové ceny ubytování.
0.4. Při nedojezdu činí storno poplatek 100 % z celkové ceny ubytování.
0.5. Doplňující
obchodní podmínky
0.6. Ceny a služby
Orientační ceny ubytování a případných dalších služeb jsou uvedeny v
prezentačních materiálech ubytovatele (internetové stránky, prospekty,
apod.).Pro zákazníka je však závazná ta cena, která je uvedena v ubytovacím
poukazu (dále jen voucher).Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je
závazný jejich rozpis ve voucheru. Ubytovatel je oprávněn v případech, které
nemůže ovlivnit (např. zásah vyšší moci), změnit dohodnuté podmínky pobytu.
0.7. Zrušení pobytu zákazníkem
Zákazník je oprávněn zrušit objednávku kdykoliv před příjezdem.
Zrušení pobytu vyžaduje písemnou elektronickou podobu (email s doručenkou) na
adresu
[email protected]. Rozhodující pro určení doby zrušení pobytu je
datum a čas odeslání emailu. U větších skupin mohou být sjednány individuální
storno poplatky. Ubytovatel nebude účtovat zákazníkovi výše uvedené storno
poplatky, pokud nemohl čerpat sjednané služby z těchto důvodů: úmrtí v rodině,
hospitalizace zákazníka nebo člena jeho rodiny, vážné onemocnění, živelná
pohroma. Výše uvedené skutečnosti je zákazník povinen doložit písemným dokladem
ubytovateli nejpozději do 3 dnů od jejich vzniku.
0.8. Platnost
Tyto obchodní a storno podmínky jsou nedílnou součástí objednávky
ubytování a ubytovacího poukazu (voucheru).
0.9 Provozní Řád:
Při závazné rezervaci zákazník automaticky
souhlasí s níže uvedenými podmínkami provozního řádu při pobytu v areálu
ubytovacího zařízení.
Vítejte v našem resortu. Jsme rádi, že jste se rozhodli konečně si odpočinout a načerpat nové síly.
Předtím než si u nás začnete užívat a dopřávat, udělejte si chvilku a seznamte se s našimi pravidly a podmínkami
pro Váš bezproblémový a příjemný pobyt.
Vaše poznámky či stížnosti nepište do kroniky. Kronika slouží jako historický dokument.
Stížnosi hlaste ihned na recepci, tím zaručíme, že se problém ihned vyřeší a zbytek Vašeho pobytu bude v pořádku.
Závady či poškození vybavení v pokoji ihned hlaste na recepci.
Během Vašeho pobytu můžete využít vstup do privátního wellness a také masáže od naší fyzioterapeutky.
informujte se o aktuální ceně a dostupnosti vstupu do wellness a také masáží na recepci. Dětem do 12 let je vstup do wellness zakázán.
Berte prosím také na vědomí, že hlasité zvuky jsou z wellness slyšet. Za znečištění vířivky se platí jednorázový poplatek 3 000 Kč.
Znečištěním vířivky se rozumí zakalená voda, rozbité sklo a vhozené předměty.
Pobyt s domácím mazlíčkem:
Prosíme, berte na vědomí:
Svého mazlíčka nikdy nenechávejte samotného na pokoji. Může se stát, že zničí svými drápy dveře či jiné věci v pokoji.
Uklízejte si po svých mazlíčcích výkaly na našich zahradách. Chceme pro Vás pěkné a čisté venkovní prostředí.
Své pejsky mějte vždy na vodítku.
Poplatek za znečištění domácím mazlíčkem: 500 Kč.
Fitness je volně k dispozici všem ubytovaným hostům. Do fitness nesmějí děti do 15 let bez dozoru dospělého.
Odjezd:
Při Vašem odjezdu prosíme, vykliďte pokoje do 11:00. Svá zavadla si můžete uschovat na recepci. Můžete si také dokoupit pozdní odjezd do 13:00 za 300 Kč/osoba.
Pobyt s dětmi:
Prosíme, berte ohled na ostatní hosty a respektujte, že si k nám přijeli odpočinout. Od 22:00 platí noční klid,
tudíž jsou jakékoliv hlučné aktivity zakázané. Dbejte na to, aby Vaše ratolesti dodržovaly noční klid.
Při vstupu do koupacího jezírka dbejte opatrnosti, jelikož schody do jezírka bývají kluzké.
V celém areálu se volně pohybují dvě domácí kočičky – Béďa a Béďa – proto prosíme, dbejte na to, aby jim děti nechtěně neubližovaly
a nenosily v náručí. Hladit si je samozřejmě mohou všichni.
Nenechávejte své děti bez dozoru především ve venkovních prostorách a u jezírek.
Krmení rybiček vždy konzultujte s personálem.
Je zakázáno šlapat po hrázích a skalkách všech jezírek. Je zakázáno házet kameny nebo jiné předměty do všech jezírek.
G - eye, s.r.o. nenese žádnou zodpovědnost za jakékoliv utrpěné úrazy vinou našich hostů.
Pravidla pokoje:
Ve všech našich pokojích je přísně zakázáno kouřit i z okna. Za porušení hosté musí zaplatit jednorázový poplatek 1 000 Kč.
Během Vašeho pobytu nestěhujte nábytek z místa na místo.
Při odchodu z pokoje hosté musí zavřít veškerá okna, zejména střešní. Při dešti může voda zničit prostor pod střešním oknem.
Pokud se vinou hosta tím, že nezavřel všechna okna do pokoje, zatopí či zničí prostor u oken, se host zavazuje zaplatit veškeré výdaje za škody jím způsobené z nedbalosti.
Za ztrátu klíče host musí zaplatit jednorázový poplatek 500 Kč.
Úklid pokoje:
Úklid se neprovádí každý den. Pokud má host zájem nechat pokoj uklidit, stačí zavěsit na kliku od vchodových dveří cedulku s prosbou o úklid, nebo nahlásit prosbu na recepci. Úklid se provádí jednou za dva dny.
Restaurace:
Otevírací doba: 08:00 – 10:00 13:00 – 22:00
Ubytováním v našem resortu automaticky souhlasíte se všemi našimi podmínkami.
G - eye, s.r.o. není v žádném případě zodpovědná za jakoukoliv fyzickou či psychickou újmu způsobenou klientům hotelu.
Přejeme Vám příjemný odpočinek.
Welcome to our Resort. We are glad you have
finally decided to relax and draw fresh strength.
Before you begin to enjoy and treat yourself
nice, please take a moment and get familiar with our rules
and condi_ons for your flawless and pleasant
stay.
Please do not write your comments or
complaints to our chronicle.
Our chronicle serves as a historical document.
Should you have any complaints or problems, report them immediately
to the recep_onist as only then we can insure
solving your problem as fast as possible so the rest of your stay is perfect.
Should there be any malfunctions or damages in
your room, please report them immediately to the reception.
During your stay, you can use a private
entrance to our wellness centre and also many of our massages done by our
physiotherapist.
Please inform yourself about the current
prices and wellness centre entrance availability.
Children up to age 12 are not permitted to
enter the wellness centre. Please note that loud sounds can be heard
outside the wellness centre. For our hot tub
pollution we charge a single fee of 3 000 CZK.
Pollution of the
whirlpool means cloudy water, broken glass, and throwing objects.
Residence with a pet:
Please take a note of the following:
Never leave your pet alone in your room. The
pet can seriously damage or destroy the furniture,
door or any other property of the room.
Clean up the excrements of your pets on our
gardens. We want a nice and clean environment for our guests.
Always have your doggies on a leash.
For a pollu_on done by your pet we charge a
single fee of 500 CZK
Fitness:
Fitness is free to use by all our guests.
Children up to age 15 are not allowed to enter
fitness without supervision of a parent.
Check-out:
On the day of your departure, please clear out
your room un_l 11:00.
You can store your luggage on the reception.
You can buy a later check-out for until 13:00
for 300 CZK per person.
Residence with children:
Please have respect for other guests and their
vacation. The quiet hours start from 22:00 therefore no loud ac_vi_es are
permi_ed.
Mind that your children abide quiet hours.
While entering the biotope pool, take extra
cau_on as the stairs to the pool tend to be very slippery some_mes.
We have two lovely cats, which move freely
around the hotel – Béďa and Béďa – therefore please ensure,
that children treat them carefully and with
respect. Do not let them carry Béďas in their arms and make sure they stroke
them gently.
Do not leave your kids without supervision,
particularly near the outside gardens and pools.
Consult feeding our fish only with personnel.
It is prohibited to walk on the pool
embankments and rockeries. Do not throw rocks or any other items to our pools
please.
G - eye, s.r.o. does not take any
responsibility for any injuries sustained by the guests.
Room Precepts:
Smoking is strictly prohibited in all our
rooms even when smoking near a window. Failure to comply will result
in a one-off penalty of 1 000 CZK
Please do not move any furniture over your
room throughout your stay.
It is crucial to close all windows, especially
roof windows, when guests leave their room. Hard rain can damage the space
below the windows. If, by the faulty behaviour
of the guest, the rain will destroy the floor or any other furniture in the
room,
the guest is obliged to pay all expenses
needed to fix the damaged items in full amount.
For the loss of room keys we charge a one-off
penalty of 500 CZK.
Cleaning Service:
Room cleaning is not carried out every two
days. If a guest wishes to have their room cleaned, they need to hang a sign
on the outside room door handle. Guests can
also ask for cleaning on the recep_on.
Restaurant:
Opening _me: 08:00 – 10:00 13:00 – 22:00
By using our accommodation services, our guests
automatically comply with all of our terms and
conditions.
G eye, s.r.o. does not in any case
take any responsibility for any physical
or mental injury done to the clients of the
facility.
We wish you a pleasant stay.
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím
zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing